[linux] Java - problemy

Jozef Cervenansky jcervenansky na pobox.sk
Pátek Říjen 1 10:01:15 CEST 1999

Zdravim.

Vcera som si nainstaloval JDK 1.1.6 a nechce mi to ist.
Opisem problem.
Ak napisem zdrojak, pr.  program.java a ten skompilujem pomocou

                           javac program.java

   , tak "kompilacia" prebehne OK.
Ale ked chcem spustit program pomocou

                          java program.class

tak mi OS vypise spravu :

                         can=t find class program.class

V etc/profiles som napisal :

                       MYPATH="/usr/.....atd:/java"
                       CLASSPATH="${MYPATH}"

Pricom moj zdrojak program.java som umiestnil do adresara /java.
Adresar /java som uviedol do cesty pre CLASSPATH, samozrejme, ze som
skusal vymazat tu cestu aj do /java, ale neislo mi to aj tak.
Co mam, prosim vas, kde este nastavit? Mam RH 6.0.
Skusal som nainstalovat aj JDK 1.1.7, ale ked som zadal napr. na skusku

                      java (bez parametrov, len ci to ide)

tak mi to vypisalo, ze nemam definovane  _dl_symbol_value.

Velmi mi na tom zalezi, aby sa mi to podarilo rozbehnut, moze mi niekto helpnut?
Moze pisat priamo na moj e-mail.
Dakujem za pomoc.
     Jozo

P. S. V. P. U.