[linux] Moduly a tlac

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pátek Říjen 1 12:47:52 CEST 1999

        Dalsi problemik, ktory ma trapi na mojom Linux Box-e je, ze pri
boot-e, ked sa hladaju Module dependences sa bootovacia sekvencia zastavi a
nic sa nedeje. Podla kontrolky aktivity disku vidim, kedy sa asi Module
dependences najdu, tak pouzijem ^c a boot bezi dalej (vsetky procesy hlasia
OK). Tento problem mam vsak iba s mnou skompilovanym jadrom. Co v tom moze byt?
        Ako moznost mam zvolit pri konfiguracii sietovej tlaciarne. V tomto
vobec nemam jasno. Tlaciaren je zapojena v sieti. A vo windows v tab
Properties/Details v polozke Print to the following port mam nasledovne:
ACITSLPR_1 (aivi2 on keulalpd.uku.fi). Domnievam sa, ze  v konfiguracii v
Linuxe by to mohla byt SMB/Windows 95/nt tlaciaren. Ak je to tak, musim mat
nakonfigurovanu SAMBU?

Dik za pomoc.

Mato

Martin Kavec Dipl. Eng.