[linux] html->...->pdf

J2 jozef2 na softhome.net
Neděle Říjen 3 11:02:53 CEST 1999

At 06:42 2.10.1999 +0200, you wrote:
>Prevod ps->pdf mam odzkusany, to by problem nebol, ale nejako to dastat
>do toho ps, popr. inu cestu.

No, mozno to bude zniet v konfere o linuxe blbo, ale ja to robim tak, ze vo
windoze mam nainstalovanu nejaku PS tlaciaren (z linuxu netlacim vobec),
kde mam zadanu tlac do suboru - vytvara to pri "tlaci" subory typu *.prn,
ktore staci premenovat na *.ps a mas ten ps. No a ked ti uz ps->pdf nerobi
problemy.....
Takze trebarz z Netscapu pri nainstalovanej simulovanej PS tlaciarni dat
print atd..
No, ale ked si pisal, ze tych suborov je 1000..... Ja ale iny sposob nepoznam.
BTW: Takymto sposobom ziskavam PS formu z akehokolvek dokumentu.