[linux] X a SiS 6326 8MB AGP 3D

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Říjen 4 11:14:51 CEST 1999

Zdravim,
mam spominanu graficku kartu on Board a Xfree86 3.3.5 (mandrake 6.1);
nastavil som ju podla dokumentacie k xfree, bohuzial beha mi len vo
farebnej hlbe 8 bpp a ukazuje to ze vyuziva len 4 MB ram, nie 8, ak sa
pokusim nastavit vacsiu hlbku tak to skonci fatal error ...  :(

Vie niekdo ako tuto kartu prinutit behat v 1152x864 aspon 24 bpp ?

Este jedna otazocka, beham pod KDE 1.1.2, vsetky aplikacie mi idu korektne
slovensky okrem Klyx, vie niekdo kde by mohol by problem ?

PSIkappa
psi na bicba.sk