[linux] Registracia SO51

Bohumir Jelinek jelinek na ccsun.tuke.sk
Pondělí Říjen 4 08:48:13 CEST 1999

Pozdravujem vsetkych,

> No hej, ale co ked ja uz mam staihnutu asi starsiu vec( na CD) a uz
> nemam moznost stahovat novu.
> Asi by mal existovat sposob ako sa ku "registration key" dostat.
>
> 			Mizu

Skus pri instalacii (ak mas SO51) zadat toto
(prislo mi to ako mail odpoved na registraciu z byvaleho "stardivision")
a uz som s tymi udajmi a klucom instaloval na moj PC 2-krat (aj 30.9.)
(kluc sa vytvoril len podla udajov zadanych pri registracii na web-e):

:Product:
:    StarOffice 5.1
:Operating System:
:    Linux Intel
:Language:
:    English, US
:
:Data to be filled in the User Data Dialog:
:Company:
:    KEMT FEI TU Kosice
:First/Last Name:
:    Bohumir
:           Jelinek
:Street/State:
:    Park Komenskeho 13
:ZIP/City:
:    04 001
:       Kosice
:Country:
:    Slovakia
:Phone Home/Work:
:Fax/eMail:
:   jelinek na tuke.sk
:
:Data to be filled in the Registration Key Dialog:
:Custumer number:
:    8148363
:Registration Key:
:    680W-1RVS-RHQC3Z-JYPQ8H-7XAC-QPLL