[linux] Opakovanie mailov...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Říjen 4 12:29:50 CEST 1999

Zase???

Tak toto nie, to uz prestava vsetko, mna to uz
naozaj nebavi! Teraz sa mi dovalilo 35 starych
mailov z tejto konfery. Zo stvrtka,piatka,soboty
a nedele. Vsetko som uz raz dostal, a teraz znova!

Ludia,ja mam naozaj dost prace, nemam cas stale
to vyhadzovat. Keby mi to takto zmatkovali maily
z kazdej konfery, asi by som sa uz zblaznil
(a ak to z raku neprestane, tiez sa zblaznim)!

Boze, ved kto to ma na starosti, nech sa uz konecne
na to pozrie! Nie raz boli v konfere staznosti, ze
komusi prichadzaju maily aj dva-tri krat, v rozpati
niekolkych dni, tak preco to este stale nie je
v richtigu? Naozaj sa to neda spravit? Alebo je
to zamerne spravene? To sme uz potom ako v Magorsofte,
tam tiez z chyb urobia "feature", a chyba je odstranena...

Jarry

BTW, len kym som toto stihol napisat, prisli mi
dalsie 4 stare maily...      :-(