[linux] Opat majordomo

Pondělí Říjen 4 15:20:37 CEST 1999

Dna 04. Oct 1999 o 15:00, Marek Blasko napisal(a):
> ale aspon ti to dodrziava casovy sled ja casto dostanem odpoved skor ako otazku
> alebo dostanem prispevok den stari (mal som jeden aj dva dni stary)
traceroute fw.vuje.sk z rak.isternet.sk
17  fw.vuje.sk (195.20.189.1)  3936.535 ms  4109.555 ms *
no neviem.. ale toto internetove spojenie asi nepatri medzi tie najlepsie..
ci to je "squelim" providerom, alebo niecim inym, necham na zvazenie inym, v
kazdom pripade v tom nieje ani majordomo nevinne..
totiz dorucuje kazdy mail s To: celym mailing listonm, takze je potom divne
chovanie ak sa v polke napriklad prerusi toto odosielanie, sposobene
napriklad aj NEKVALITNYM pripojenim...
nehovoriac o spuste adries, ktore su nefungujuce a nediscpilinovanosti ludi
s odhlasovanim z konferencii.. nehovoriac o "routoch" cez viac ako 25
hopov....
takze vhodnou kombinaciou tychto veci, resp. vlastnosti sa da dosiahnut to,
coho sme sledkami prave teraz...
ak mate ine odovodnenie, skuste nacrtnut...

P.S.: pracujuci ludia nemaju tiez cas mazat stale tie iste staznosti.....
P.S.2: existuje mail spravcu konferencie, ktory je kompetentnejsi riesit
problem, ako vsetci odoberatelia listu...

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk