[linux] odchadza SCSI?

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pondělí Říjen 4 17:22:00 CEST 1999

Ahojte,

mam taky problem, asi odchadza SCSI disk na nasom serveri..
takze v messages mam sa mi obcas objavuju taketo hlasky(fakt sporadicky
-raz za tyzden):
kernel: scsidisk recovered I/O error: dev 08:01, sector 3206988, absolute
sector 3207051

Som myslel ze nejake chyby na povrchu disku, tak som kontroloval
cez utilitu co je v biose radica, asi nic nenasla (teda nevypisala
zeby daco nasla - neviem ako sa chova ked najde nejake chyby).

No ale naposledy, vypisalo nejake ine hlasky - ja som pri tom nebol
ale chlapik co to videl (mozno ho zhypnotizujem a daco mi vysype),
ze pri kazdom prikaze to vypisalo nejaku hlasku a nic nechcelo spustit-
ani shutdown ani nic take.

v messages som nasiel akurat takuto hlasku, mozno s tym suvisi
(posledna pred stlacenim resetu):
kernel: (scsi0:-1:-1:-1) CMDCMPLT with invalid SCB index 15

Nechcem sa teda pytat moc hlupo odchadza dalsi disk?

jo kernel 2.0.38, disk   Vendor: QUANTUM   Model: FIREBALL_TM2100S  Rev:
3016, SCSI storage controller: Adaptec AIC-7871 (rev 0).

duki

* Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>
* PGP: finegr onofer na phf.euke.sk