[linux] Linux server & Handheld.

MECIAR,Vladimir meciar na globtel.sk
Úterý Říjen 5 14:22:49 CEST 1999

Zdravim vsetkych,

uvazujem o pouzivani Handheld PC namiesto notebook-u. Desktop (pevne PC)
bezi pod Linux a cez dial-up ma pristup na inet. Cize dokaze sa tvarit ako
firemny internet gw a zaroven aj mail server. Od handheld ocakavam pristup k
e-mail, off-line browsing (rano si nacitam x+1 vopred zadefinovanych www
stranok), word-processor, zakladnu ver. tabulkoveho procesoru, pristup do
fy. intranet-u, organizer a tak. Od serveru file server, mail server, www
server, ftp server, DB server.

Zaujimalo by ma, ci:
1. ma niekto skusenosti s citani mailov z handheld v takejto konfiguracii?
2. ma niekto skusenosti so synchronizaciou suborov v takejto konfiguracii?
3. ma niekto skusenosti s off-line pristupom na www v style AvantGo?
4. vyvojom intranet aplikacii pre handheld?

Ak aspon na jednu otazku znie odpoved ano, resp. aspon ciastocne ano, tak mi
prosim poslite vase skusenosti.
Provokovat nechcem, ale handheld bude nedotknute bezat s Win CE. (Viem ze
existuje Linux pre PDA, takze tieto
info. mi prosim neposielajte)

Dakujem za pomoc

Vlado