[linux] Diakritika v SO51 a Klyx

Ceresna.Martin na zsr.sk Ceresna.Martin na zsr.sk
Středa Říjen 6 14:16:33 CEST 1999

Co sa tyka toho StarOffice 5.1, zaobera sa tym clanok na rootovi...
tu je url :
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=197

P.S. Ma dve casti, toto je ta druha, odkaz na prvu cast je na konci stranky,
asi by bolo rozumnejsie zacat od prvej casti, ze ? ;-))