[linux] TEAC PD & INVEX '99

jandik na atlas.cz jandik na atlas.cz
Středa Říjen 6 15:50:56 CEST 1999

>A nainstaloval si novo skompilovane jadro tam kam patri ?
>T. j. kroky  cd /boot/;
>                      cp
>/usr/src/adresar_zdrojakov/arch/i386/boot/bz(z)Image ./meno_kernelu  ;
>A potom lilu prikazat nanovo precitat lilo.conf v ktorom uz je aj ten
>append prikazom cd /;
>lilo ;  a potom az reboot .  Lebo ak si neskopiroval novu konfiguraciu
>kernelu do /boot/meno_kernelu, tak tento ti po reboote stale zavadza stary
>kernel, a ten nemoze poznat
>prikaz append = "hdc=ide-scsi" , lebo v nom nie je skompilovana emulacia
> [...]

Presne si to vystihol. Omluvam sa ze sa ozyvam tak neskoro, ale mal som
problemy s doskou - nakoniec pomohla len jej vymena.
Novy chipset ma donutil nainstalovat linux niekolko krat a nez som sa dostal
k veci ...
Vcera som bol na Invexe '99 a strasne som sa tesil na G2 - LINUX HALL. Moje
sklamanie si nedokazete predstavit - ked z celej haly, ktora podla nazvu by mala
byt specializovana na linux OS a soft chodiaci na linuxe, bola sotva stvrtina
nim obsadena!!! Neviem ako Vy, ale ja som sa citil v linux hale dezorientovany, pri
pohlade na pocitace s logom Window$ ( or Microsoft ).
Moje nadeje uplne zhasli potom, co som sa od predvadzajuceho distribuciu RedHat -u 6.0
nedozvedel nic noveho ( a nevedel mi ani povedat odkial mam skopirovat novo
skompilovane jadro ... ).  :(((
- Tricka s tucniakmi uz na druhy den vystavy mali vypredane ...
- Draha literatura ...!
- A nakoniec povazte sami ( komercne CD - priblizna cena ): 2 400,- Kc RedHat v.6.0
                                                            2 100,- Kc Debian
Najblizsie dni sa opat vrhnem do instalacie PD.
Dam vediet, ako to dopadlo. Zatial dakujem vsetkym za pomoc a navrhy

 Thx,

 __0o(*.*)o0__________jandik na atlas.cz