[linux] Problem s /etc/fstab

Peter Surda shurdeek na shurdeek.sw-factory
Středa Říjen 6 18:28:54 CEST 1999

On Wed, Oct 06, 1999 at 03:40:42PM +0200, Marek 'Marx' Grac wrote:

> 	No prave, ak tam je auto, potom mountuje alebo ext2, alebo umsdos.
> ak chcem vfat musim ho zadat cez -t vfat.

Tak to tam daj raz ako vfat a raz ako auto:

/dev/fd0                /mnt/floppy             vfat    noauto,user     0 0
/dev/fd0                /mnt/floppy             auto    noauto,user     0 0

Takto to mam ja a ide to. Ked das mount /mnt/floppy, skusi najprv vfat a potom
auto. Ale prave ten WMmountapp ukazuje floppynu 2krat, co je v tomto pripade
zbytocne.

Ono totiz auto skusa iba fs, ktore su v jadre alebo naloadovane moduly, ked
ten modul v spravnom adresari ale nie je loadnuty, auto ho neskusi.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
            The dark ages were caused by the Y1K problem.