[linux] trochu OT: PS tlaciaren vo win pre tlac na linux

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Říjen 5 23:56:34 CEST 1999

Hi all

Rozchodil som si na linuxe tlaciaren zdielanu z windowsu
cez sambu, na linuxe sa sprava ako PostScriptova tlaciaren,
v skutocnosti je to HPLJ 1100.

Teraz chcem aby sa tato postscriptova tlaciaren zase cez
sambu zdielala s inym windowsom, a tu je maly problemik:

Aky driver mam vo windouse zvolit, aby som tu HPLJ1100
co najlepsie vyuzil? Momentalne tlacim cez Apple LaserWriter,
ale ten zvlada len 300dpi, a ta HP by zvladla aj 600.

Okrem toho, zda sa mi ze to nejak slabo reaguje, aj ked vezmem
do uvahy akym zlozitym sposobom sa to na tu tlaciaren dostava.
Ked zadam vo win tlac, tak zacne tlacit az o takych 3-5 minut.
Myslim ze to spomaluje ghostscript, lebo vsak co ine este by
to mohlo byt. Nebude to tym ze mam len 24MB RAM? Oplati
sa mi to upgradnut, teda zvysi sa tym nejak vyznamne ta
rychlost (skor pomalost:)?

Dakujem

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.