[linux] trochu OT: PS tlaciaren vo win pre tlac na linux

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Čtvrtek Říjen 7 09:41:59 CEST 1999

> Hi all
>
> Rozchodil som si na linuxe tlaciaren zdielanu z windowsu
> cez sambu, na linuxe sa sprava ako PostScriptova tlaciaren,
> v skutocnosti je to HPLJ 1100.

neskusal si HP LaseJet PCL driver

> Teraz chcem aby sa tato postscriptova tlaciaren zase cez
> sambu zdielala s inym windowsom, a tu je maly problemik:
>
> Aky driver mam vo windouse zvolit, aby som tu HPLJ1100
> co najlepsie vyuzil? Momentalne tlacim cez Apple LaserWriter,
> ale ten zvlada len 300dpi, a ta HP by zvladla aj 600.

no najlepsie pouzi driver pre HP LJ 1100
das si add new printer > network printer > zadas cestu a potom od teba
sam zapyta driver
ta tlaciaren nebude taka stara takze k nej budes mat drivery na diskete
ak nie Internet na www2.hp.com

> Okrem toho, zda sa mi ze to nejak slabo reaguje, aj ked vezmem
> do uvahy akym zlozitym sposobom sa to na tu tlaciaren dostava.
> Ked zadam vo win tlac, tak zacne tlacit az o takych 3-5 minut.

nebude to tym postscriptom?

> Myslim ze to spomaluje ghostscript, lebo vsak co ine este by
> to mohlo byt. Nebude to tym ze mam len 24MB RAM? Oplati
> sa mi to upgradnut, teda zvysi sa tym nejak vyznamne ta
> rychlost (skor pomalost:)?

oplati sa ti upgradnut pokial ten pocitac pouzivas aj ako workstation,
otazka je ci teraz ked pamate isli o 250% hore

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |