[linux] html->...->pdf

J2 jozef2 na softhome.net
Čtvrtek Říjen 7 19:24:52 CEST 1999

>Je to funkcne aj s diakritikou a obrazkami.
>Chyby - obrazky zostavaju farebne, ale text je prevedeny na odtiene sivej.
>           - nizsia kvalita vystupu (pri rastrovani fontov)

Tak tu bude problem asi v nastaveni driverov alebo tlaciarne - ja som to skusal vselijako a slo to v pohode (ked si nastavis driver tlaciarne na 600 DPI, tak musis zadat naozaj velke zvetsenie oproti originalu, aby ti klesla kvalita; a da sa nastavit aj 1200 DPI....).
Inac - nainstaloval som si v linuxe PS printer, nastavil 600 DPI a tlac do suboru a fici to. Odskusane z Netscapu (v pohode stranka do PS a odtial do PDF), WordPerfect8 i z obycajneho textaku (v tom mi ale blbli okraje - inac OK)..
Praveze pri druhom postupe mas jedno, ci je to HTML 3.2, 4.0, 7.9, 15.16 .... :) - co mas na monitore, to sa "vytlaci" na tlaciarni - ak neblbnu drivere ci nezahapruje samotny PS (robim v DTP, takze cosi o tom viem). Aj postscript je totiz Level 1, Level 2..... :)
Niet nad multiplatformne standardy....
Jozo