[linux] obmedzenie velkosti mailov

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pátek Říjen 8 09:22:05 CEST 1999

akurat ze sendmail by sa nemal nastavovat editovanim sendmail.cf ale editovanim
sendmail.mc a editovanim makier pre sendmail (blizsie doc)

pokial nemas v plane nastavovat sendmail tak to urob tak ako ti radil OERNii ale
pokial planujes pokusat osud s m4 tak ti radim mrknut sa blizsie na sendmail makra

btw pokial ta nezaujimaju tieto blbostky ktore sendmail dokaze tak si nainstaluj
qmail ktory dokaze vela, je jednoduchsi na configuraciu a je hlavne bez dier ;)

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |