[linux] Ako spravit RH 6.1 CD

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Říjen 8 10:06:04 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, Oct 08, 1999 at 10:46:10AM +0200, Martin Kavec wrote:
> Poradi mi niekto, ako spravit RH 6.1 CD. Mam rychle spojenie a napalovacku,
> tak si chcem RH napalit, najlepsie ako boot-ovatelne. Niekolko krat som to
> skusal so RH 6.0, ale kazdy raz malo CD inaksie mnozstvo MB. Skusal som to
> jednoducho tak, ze som cez FTP stiahol cely adresar i386 a napalil. Je to
> koser, alebo je chyba niekde inde.

  pokial som dobre videl, tak je tam aj pripraveny image
v adresari img. Takze zrejme staci stiahnut a napalit.

Inak mozes postupovat podla mojho postupu pre RH 5.2,
ale bude tam par zmien. Akurat to idem robit.
http://sal.upjs.sk/~ondrejj/doc/show.php3?FILE=rh51cd.html

			SAL