[linux] Ako spravit RH 6.1 CD

Peter Surda shurdeek na byte.at
Pátek Říjen 8 11:17:21 CEST 1999

On Fri, Oct 08, 1999 at 10:46:10AM +0200, Martin Kavec wrote:
> Poradi mi niekto, ako spravit RH 6.1 CD. Mam rychle spojenie a napalovacku,

Posielam attachmentom moj skript. Povodne pre 6.0, na 6.1-ku som ho upravil v
stredu,, napalil CD a ide to. Nie je to komplet odo mna, ale dost som na tom
prerobil. Su tam aj komentare a ked mas nieco inac, staci zmenit premenne.

Dokaze to "pecnut" na "apdejty", otestovane s netchcipakom z tohto tyzdna.
Teoreticky ten "pec" nie je dokonaly, ale mne vzdy fungoval. Ja mam na disku
komplet mirror, takze pre robenie CD sa to skopiruje do ineho adresara a
"apdejtne". Ak chces iba palit orig resp. ti nevadi, ze sa bude menit lokanly
mirror, mozes to dat robit aj z toho adresara, ale potom nespustaj funkciu
build. Podobne, ak nechces apdejtovat, nespusat funkciu patch. Funkcia updat
nastavi permissions a funkcia rhimage spravi image
(iso+rockridge+joliet+eltorito).

Okrem toho mozes downloadnut aj priamo image, ked si hovoril, ze mas rychle
spojenie.

Vela stastia.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
            It is easier to fix Unix than to live with NT.