[linux] anti-vir

Peter Surda shurdeek na byte.at
Pátek Říjen 8 11:27:11 CEST 1999

On Fri, Oct 08, 1999 at 08:36:49AM +0200, Ing. Peter Bodnar wrote:
> zdravim

> 	zatial jediny antivirak, co som nasiel pre linux, bol AVL
> 	od H+BEDV Datentechnik (www.hbedv.com)

Ale ten akosi neupdejtuju. Ja pouzivam sophos antivir z www.sophos.com,
evalution verzia www.sophos.com/sophos/eval/slie.tar.Z (1.4MB).

Nove databazy vychadzaju kazdy mesiac, plus tzv. IDE subory (ma vacsinou <1KB)
okamzite, ako sa da virus detekovat. Pamatam sa, ze v septembri som na
linuxtoday 2 krat videl oznam o Windowsovskom vire a IDE subor bol hned na
druhy den. Okrem toho som tam vyplnil formular a posle mi to vzdy email ked je
novy IDE.

Je to multiplatformove (Linux, Win, Novell, FreeBSD, cojaviemco), podporuje aj
client/server technologiu (ale za to treba platit takze som to neskusal).

Chape to symlinky a podobne veci, da sa to switchmi prinutit, aby to robilo
to, co chces, ziadne vyskakujuce dialogboxy a podobne kraviny, ktore su na
servri naprd. Na nasom servri to kazdu noc oskenuje homeadresare a public
adresare, zapise log a kazdy si moze cez Web frontend pozriet na vlastne (http
autentifikacia) viry.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.