[linux] Ako spravit RH 6.1 CD

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pátek Říjen 8 14:59:46 CEST 1999

At 11:26 AM 10/8/99 +0200, you wrote:

>ja by som doporucoval stiahnut iso image
>a z toho to potom napalit
>
>--
>      \\///               lubo 'erkac' klokner
>__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na vault-tec.sk ___
>        *
>                          http://www.vault-tec.sk/
>                          4904526 on icq
>                          1024/0x1A99A238 pgp key

Dik za rady hosi, ale mozete mi to povedat lopatisticky, Najlepsie, keby to
o napalovani cez windows, pretoze zatial som neskusal napalovacku v Linuxe.
        Nahodou som prave zbadal na jednom mirrore iso image, ale co s tym
potom. Napalit? A nejako spustit instalaciu? Ako?
Ako z toho CD-cka spravim bootovatelne.

Fakt vdaka.

Martin Kavec Dipl. Eng.
NMR Research Group