[linux] Ako spravit RH 6.1 CD

Peter Surda psurda na byte.at
Pátek Říjen 8 15:00:10 CEST 1999

On Fri, Oct 08, 1999 at 02:59:46PM +0200, Martin Kavec wrote:

> Dik za rady hosi, ale mozete mi to povedat lopatisticky, Najlepsie, keby to
> o napalovani cez windows, pretoze zatial som neskusal napalovacku v Linuxe.

Odskusane WinOnCD, EasyCD Pro. No problemo.

> Napalit?

Ano.

> A nejako spustit instalaciu?

Ano.

> Ako?

V dos mode dosboot.bat, alebo spravit bootovaciu disketu z image alebo
nabootovat priamo z toho cd.

> Ako z toho CD-cka spravim bootovatelne.

Bootovatelnost nie je vlastnost CD, ale iso filesystemu (el-torito). Ten image
by to mal podporovat.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>