[linux] PB: apt + lokalizacne baliky na ftp.debian.cz

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pátek Říjen 8 15:18:29 CEST 1999

Chcel som si pridat ftp://ftp.debian.cz/pub/debian-czsk do
/etc/apt/sources.list (apt), ale akosi som nie schopny to spravit.
Ked tam mam "deb ftp://ftp.debian.cz/pub/debian-czsk stable", tak mi
papuluje parser "E: Malformed line 10 in source list
/etc/apt/sources.list (dist parse)".
Skusil som teda "deb ftp://ftp.debian.cz/pub/debian-czsk stable .", "deb
ftp://ftp.debian.cz/pub/debian-czsk stable ../stable" aj "deb
ftp://ftp.debian.cz/pub debian-czsk stable", ale nepomohlo to.
1. Je struktura adresarov na ftp.debian.cz nekompatibilna s apt alebo sa
to da nejako nakonfigurovat?
2. Ak sa neda: existuje niekde apt-kompatibilny mirror?
3. Ak neexistuje: ako mam instalovat tam obsiahnute baliky? Skusil som
si totiz nainstalovat skcz-slink tak, ze som si to najskor stiahol do
/tmp a odtial nainstaloval pomocou dpkg, ale teraz sa mi to objavilo v
dselect v sekcii " Obsolete/local Unclassified packages without a
section ". Ako to ma byt spravne?

S. Petrucha
--
http://www.isnet.sk/petrucha