Reply to [linux] RedHat-6.1 zajtra von

cuntala na cvt.stuba.sk cuntala na cvt.stuba.sk
Sobota Říjen 9 07:07:49 CEST 1999

 Cafko!

Rad by som si stiahol novy RedHat 6.1 IMG, zajtra vecek t.j. nedela.
Ak by bolo mozne hodit tam to IMG bol by som rad. Dakujem.
A ak este nie je, kedy asi bude spravene???

		Dakujem.

					Milos Smejo :)
                                        cuntala na cvt.stuba.sk