[linux] WinLinux2000

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Sobota Říjen 9 01:30:25 CEST 1999

YESS, pekne som vas vsetkych vyprovokoval (nemal som to v umysle)
takze uvadzam na pravu mieru kym ma zlyncujete:

Instalacia Linuxu je sialene jednoducha vec AK ste niekedy
s nejakym unixom pracovali a AK mate sajnu o zakladnych veciach
ako to ze nie kazdy uzivatel moze vymazat kazdy subor usw.

Pritom pod instalaciou nemyslim len nabootovanie CD a navolenie
nejakych srandiciek v menu, ale celkovu udrzbu, nastavenie
zakernejsich veci na ktore este nie su slusne konfigurovacie
utilitky, rozchodenie slovenciny v Xoch (ha, to je dobry priklad,
to nebezi nejak extremne dobre ani mne:), rozchodenie interneho modemu,
zvukovej karty za 350,- Sk ... ano, ja viem ze sa to DA rozchodit,
dokonca velmi lahko a spolahlivo, ale len ak viete ze dir sa povie
v unixe ls.

Lenze ak mate spoluziaka ignoranta ktory si odmieta otvorit
konto na fakultnom serveri preto lebo je to unix, tak sa snazite
mu ukazat ze to moze byt user friendly system aj ked sam user
nie je ochotny byt friendly. (No, to vzniklo skor tak ze ja som
povedal ze Linux je ovela lepsi ako windousy a on aby rec nestala
zase povedal ze nie, a pri tom sme ostali. Pred tym sme mali
podobnu diskusiu o OS/2 akurat s vymenenymi osobami :)

Nechcem tym povedat ze ten WinLinux vyzera lepsie ako Debian
alebo RedHat ale ked uz ste to tu spomenuli, tak reku skusim
pozriet uvidime. Takze tak.

Dufam ze som tu nehodil do placu nejake tvrdenie za ktore mi
poslete emailom exkluzivne pre mna vytvoreny virusik, pripadne
zahltite konferenciu ziadostami o moju hlavu, ak predsa, prosim
zoberte na vedomie ze Linux podla mna ma pred sebou velku buducnost
(a za sebou velku minulost), ale zatial si neviem predstavit moju
mamu ako jej vysvetlim ze ma prejst z T602 na Emacs (ale nech vas
hreje pri srdci ze potom ako je Word preformatoval prave uspesne
doformatovany dokument sa extremnou rychlostou uz raz k T602
vratila - nie je vsetko user friendly co sa microsofti).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.