[linux] trochu OT: PS tlaciaren vo win pre tlac na linux

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Sobota Říjen 9 20:03:26 CEST 1999

Skusal, neslo to, asi by to aj slo, keby som sa s tym pohral,
ale o to mi ani tak nejde. Podarilo sa mi vlastne vyrobit postscriptovu
tlaciaren, cize mozem tlacit akoz Linuxu, tak z windowsu, mozem
si poslat email, ktory spracuje procmail a posle lpd, a este rozne
ine srandy sa daju s tym robit. Funguje to dobre, aj kvalita je
skoro vynikajuca, akurat je to "len" 300 dpi (z windowsu).

> no najlepsie pouzi driver pre HP LJ 1100

Otazka skor znie aka windowsom podporovana postscriptova tlaciaren
podporuje 600dpi. Mohol by som ich vsetky vyskusat (aj som par vyskusal),
ale uznajte ze to sa mi asi nechce. Dovod preco sa to pytam v tejto
konfere je ten, ze uz tu niekto tusim spominal ze podobnym sposobom
tlaci z Windowsu, tak som dufal (a stale dufam) ze prezradi cez aky driver.

> dz
>
> --
> ***************************************
> (_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
>     |            ICQ number: 15939025 |
>           e-mail:dzony na my-scotland.sk |
>          one of linuxware.sk founders |

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

Give a man a fish and you feed him for a day;
teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.