[linux] html->...->pdf

Valter valter na atlas.cz
Pátek Říjen 8 19:23:57 CEST 1999

> Da sa specifikovat blizsie, url?

Bolo to tak jednoduche najst, ze som sa nenamahal zapisat si adresu. Sorry.

> Ak nechodi diakritika, pustit na to ogonkify.
> V rh je v contribe, je sucastov a2ps.

A to je co za zviera, kde to zije, co to zerie ?

> [...]

> nastavit aj 1200 DPI....).
> Inac - nainstaloval som si v linuxe PS printer, nastavil 600 DPI a tlac do suboru a
> fici to. Odskusane z Netscapu (v pohode stranka do PS a odtial do PDF), WordPerfect8
> i z obycajneho textaku (v tom mi ale blbli okraje - inac OK)..
> Praveze pri druhom postupe mas jedno, ci je to HTML 3.2, 4.0, 7.9, 15.16 .... :) - co
> mas na monitore, to sa "vytlaci" na tlaciarni - ak neblbnu drivere ci nezahapruje
> samotny PS (robim v DTP, takze cosi o tom viem). Aj postscript je totiz Level 1,

Niet nad "standarty", ktore funguju iba za standartnych okolnosti. :-)

Po bilivymi oknami som nastavil PS tlaciaren HP LaserJet VI a kvalitu 600 dpi. ->
Vystup nic moc.
Po linuxom som dal tlacit z netscape do suboru (neinstaloval som ziadnu tlaciaren) a
kvalita je od dost lepsia, ale opet blbnu pismenaka.
Konkretne z^  t^  n^. (Ono ani Acrobat reader 4.0 pod linuxom mi ich nevedel zobrazit
spravne z inak dobreho pdf)
Tento vsak vykazuje chyby aj po win aj pods linuxom.

Valter