[linux] dosemu, modem, zvukovka atd...

lubo klokner erkac na vault-tec.sk
Neděle Říjen 10 14:02:25 CEST 1999

MatriX wrote:

> Skusal som a nic... :((v  kppp som nastavil device na ttyS1, potom som dal
> hladat modem, hladal, ale nakoniec nic z toho lebo mi zamrzol.... Na
> ostatnych dev mi to pise, ze modem je locked alebo busy...

pocuj, vsak ty ani nevies, co tam mas za hardware. jak mozes
interny modem hladat na ttyS1 ??? ved int. modemy su
vacsinou na com3 a com4 co je v linuxe ttyS2 a ttyS3

> Ahaaaa, mozno tu bude asi problem, moj modem ISA PnP, co s tym ?

no sprav 'pnpdump > /etc/isapnp.conf'
a potom 'isapnp /etc/isapnp.conf'
a 'setserial /dev/ttySX port 0x3e8 irg 5 uart 16550 spd_vhi'
dalej 'ln -s /dev/ttySX /dev/modem'
a ked to nepojde skus este 'chmod 666 /dev/ttySX'

podotykam ze toto je nastavenie pre moj modem, pre seba
si to musis samozrejme upravit.
tieto prikazy je dobre si vlozit niekam do startovacich
scriptof.

btw: nastav si poriadny datum !!!
--
      \\///               lubo 'erkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na vault-tec.sk ___