[linux] caldera

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Neděle Říjen 10 17:18:28 CEST 1999

> No... Instalacia ti tam nabucha este viac somarin ako RedHat podla mna
> a slovencina je vyriesena slabo. Ak chces minimalnu instalaciu, poradil by
> som ti skor Slackware alebo Stampede.

chcel by som troska z jedneho troska z druheho a nejaky instalak ktory to
spravi tak ze nainstalovane je viac ci menej ready to use a nie ze sa stym
kasles este tyzden roznymi spesl nastaveniami, ktore tam sikovnickovia dali a
odinstalovavas nepotrebne baliky...
ked vravis stampede, ake to ma baliky
ja nic proti slacku alebo debianu ale rpm ma svoje prednosti
nejde tu o velkost, kazdy linux sa da skresat ked to potrebujes, ide skor o
to co pouzit aby si nebol sklamany ze to je jak MS - instaluje co
nezasktnes....

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |