[linux] Invex 1999 - Linux Hall

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Říjen 11 09:22:52 CEST 1999

Juraj Bednar wrote:

> Mam to nestastie sediet so synom obchodneho riaditela softipu v triede.
> Kazdu hodinu sa hadame. Je presvedceny, ze windows je najlepsi system na
> uctovnictvo a ze linux je pre deti, ktore sa chcu hrat. Aspon sa cez
> hodiny nenudim, ale ak je pristup celeho softipu (partnera Microsoftu)
> takyto, tak by som povedal, ze je to velmi zle...

...ja musim priamo spolupracovat s clovekom ktory ma takyto nazor...
teda, nie je to kolega, ale zakaznik, ale vzdy tvrdi ze riadiace systemy
musia byt na nt, aby to bolo spolahlive a nepadalo to. nechcem byt az
taky zaujaty - ked sa nainstaluje jeden software, a ludia na tom
jedoducho nemaju moznost robit, ani len zenit klavesnicu, vydrzi to taky
rok. viac nie...

Matej Kovac
matej na pobox.sk