[linux] Invex 1999 - Linux Hall

Richard Gasparik richard.gasparik na siemens.sk
Pondělí Říjen 11 11:30:06 CEST 1999

Ahoj...

Aby som vyjadril svoj nazor.....
Taktiez som bol na Invexe a nehladiac od celkoveho dojmu z vystavy som bol s
"Linux Hall" sklamany. Cakal
som trochu viac ako zopar (tusim 5) masin s nainstalovanym Linuxom a jednu
prednaskovu sien.
Zaujem laickej verejnosti bol minimalny, staci porovnat stanky casto malych
firiem. Tak isto podpora SW firiem
absolutne chybala. Ktory laik si kupi OS ked nema na nho aplikacie
(uctovnictvo, vzdelavacie programy, hry...).
Podobne je to aj s publikaciami a CD-eckami. Bohuzial v tomto smere sme este
stale trochu pozadu.
Hegemonia Microsoftu nadobudla obrovske rozmery.  Urcite bude chvilu trvat
kym sa na Slovensku aspon
trochu podari Linuxu v tejto oblasti prerazit. Na vystave CeBit 99 v
Hannoveri rozdavala firma SuSE CD s
Linux SuSE 6.1 (Beta) a zaujem bol obrovsky. Nielen co sa tyka odbornej
verejnosti ale hlavne mnozstva
laickych navstevnikov (aj percentualne). Mozno by bolo vhodne v buducnosti
dat aj trochu viac penazi na
reklamu a propagaciu, pretoze konkurencia nespi. Kto bol na Invexe vie o com
hovorim. Microsoft sa dokaze
predat. Vsadepritomna reklama, balony, cyklisti s trickami Office2000,..atd.
V tomto duchu mi pripadala
"Linux Hall" ako amaterska. Kto vylozene nesiel po Linuxe, tak ju ani
nenasiel.
Takze pani, dajme si dole ruzove okuliare skor kym skoncime ako Warp OS/2.

Riso