[linux] dosemu, modem, zvukovka atd...

___x kilimaje na alpha.euba.sk
Pondělí Říjen 11 14:12:02 CEST 1999

> pocuj, vsak ty ani nevies, co tam mas za hardware. jak mozes
> interny modem hladat na ttyS1 ??? ved int. modemy su
> vacsinou na com3 a com4 co je v linuxe ttyS2 a ttyS3

> no sprav 'pnpdump > /etc/isapnp.conf'

tu este treba /etc/isapnp.conf zeditovat a nastavit hodnoty pre VSETKY pnp
karty inak nebudu fungovat( viac man isapnp )

> a potom 'isapnp /etc/isapnp.conf'
> a 'setserial /dev/ttySX port 0x3e8 irg 5 uart 16550 spd_vhi'
> dalej 'ln -s /dev/ttySX /dev/modem'
> a ked to nepojde skus este 'chmod 666 /dev/ttySX'
>
> podotykam ze toto je nastavenie pre moj modem, pre seba
> si to musis samozrejme upravit.
> tieto prikazy je dobre si vlozit niekam do startovacich
> scriptof.

staci iba 'setserial ...' ostatne zostanu a isapnp sa spusta pri zvycajne
pri starte pokial najde /etc/isapnp.conf

to zamrzanie mysi bolo takmer urcite sposobene tym, ze modem aj mys mas
nastavene tak, ze pouzivaju rovnaky IRQ, zmen si to v BIOSe (alebo
prehod kabliky) tak, aby pouzivali rozdielny interupt ( ttyS0 a ttyS2  a
ttyS1 a ttyS3 maju rovnaky interupt, navzajom sa lisia iba adresou).

marek