[linux] Invex 1999 - Linux Hall

BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk
Úterý Říjen 12 10:57:56 CEST 1999

Ja robim v Softipe, mozem vsak odpovedat len za seba.

Vytvorenie balika na riadenia firmy ( UCTOVANIE, MZDY ) nie je lacna
zalezitost. Na to aby to bolo zaujimave bud musi byt zakaznik, ktory to
zaplati ( cele ), alebo musi byt aspon poziadavka trhu na odbyt vacsieho
poctu balikov. Bohuzial zakazky uzatvaraju manageri, a ti su dokale
zblbnuty propagandou Micro$oftu. Perspektivu by som videl leda ak v baliku
pisanom v JAVE, ktora nie je viazana na operacny system.

Partner Micro$oftu : Ano, Softip je partnerom Micro$oftu, je vsak aj
partnerom Oracle, Informix, HP, IBM ...
Ja osobne som presiel viacero systemov ( SCO, AIX, DigitalUX, HP-UX, na
skole VMS, Linux ( este verzia 0.97 ) ), momentalne mam kacicu ( eNTe vid
nemecky slovnik ). Preco ? Dovod je prosty : Musim byt kompatibilny s inymi
:-(, spokojny s tym vsak nie som, hoci jedina vec na co mi to sluzi je aby
som mohol citat postu v Lotus Notes a dokumenty M$ Office. A ... este som
zabudol, mam tam spusteny X-server aby som mohol rozumne vyvijat v C++ na
HP-UX ( gvim + makefile ).

          vlk

P.S. V nedelu mi ta vec bez varovania odpalila X-server, cim mi spadol asi
hodinovy vypocet. Ked budem mat cas na instalaciu, kacica bude zastrelena
..., nahradena Linuxom :-)

Juraj Bednar <bednar na isternet.sk> na 11.10.99 06:04:56

Odpovězte prosím  -  linux na rak.isternet.sk