[linux] Perl a PHP3 moduly na pristup k MicrosoftSQL

Marian.Glatzner na istrobanka.sk Marian.Glatzner na istrobanka.sk
Úterý Říjen 12 10:05:16 CEST 1999

Nazdar lidi,

prepacte, ze kazim vzduch Microsoftom, ale surne potrebujem
najst nejake moduly pre Perl alebo PHP3, pomocou ktorych by
som mohol z html-stranky pristupovat na MicrosoftSQL Server 6
(dufam, ze sa rozumieme, nie som v tomto znaly) Ak viete o
niecom takom, pripadne to sami pouzivate, budem vdacny za
kazdy namet. Jedniny nemenny je ten microsrot, ten ja zmenit
nemozem.

					Marian

mail to: mglatzner na pobox.sk, peter.varga na mail.viapvt.sk