[linux] xreconfig

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Středa Říjen 13 23:11:22 CEST 1999

Zdravim

  Mam v pohode rozslapanu klavesnicu s xreconfig.

Na Office51 je treba Xi18force kniznicu od nejakeho Zdenka Kabelaze.
Samotny xreconfig tuto kniznicu asi nema.
Fsimol som si ze nejaka podobna knizica je aj v baliku od Stana Medunu.
Neslo by to snou ?

Cela vec je v tom ze sa snazim rozchodit diakritiku v StarOffice51.
Fonty-zatial to nevyzera ruzovo ale hadam to nejak dotiahnem. nemozem
najst ziadne iso8859-2 fonty potom, ako ich pridam cez "printer setup".
Ak to uz niekto ma tak prosim aby sa ozval sukromne!

Diki za pomoc
			Mižu

P.S. :Experimentovat som nechcel nakolko som nechcel napravat skody, ktore
by
vznikly

#	Michal Zimen - Mižu
#	Železničná 811/16