[linux] Debian 2.1 + lokalizacia X

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Středa Říjen 13 09:26:14 CEST 1999

Mam nainstalovanu poslednu verziu skcz-slink a konzola funguje super.
X-y vsak vytrvalo odmietaju spolupracovat. Klavesnica sa da prepinat,
ale diakriticke znaky z nej nevyrazim, lebo su ignorovane. Len dva razy
sa mi nejakym zahadnym sposobom podarilo napisat zopar diakritickych
pismen, ale nie som schopny to zreprodukovat. Prvykrat to bolo este pred
instalaciou natlakovej kniznice Stana Medunu a druhykrat po nej.
Instalaciou tejto kniznice sa vsak v podstate nic nezmenilo.

Cize: má niekto spojazdnenú lokalizáciu X v Debian 2.1?

S. Petrucha
--
http://www.isnet.sk/petrucha