[linux] A znova Re: Multiuzivatelsky SQL server

Jaroslav.Bachorik na ic-group.no Jaroslav.Bachorik na ic-group.no
Středa Říjen 13 11:14:33 CEST 1999

tak este raz sa pridam ... co takto si stiahnut Sybase Adaptive Server pre
linux?? je to free a ma to vcelku slusny engine .. Oracle to sice nie je,
ale da sa ...

www.sybase.com
                    JRD

Dado Jan <dado na slovkaufring.sk> on 13.10.99 09:44:05

Vennligst svarlinux na rak.isternet.sk