[linux] A znova Re: Multiuzivatelsky SQL server

Martin Dolog martin_dolog na computel.sk
Středa Říjen 13 12:32:52 CEST 1999

*,

Postgresql vam neodporucam.
robim na nom uz pol roka a je to naprd.
Tento vikend som ho totalne dorazil ....
nepodporuje bloby, text pole je len do 8kb,
SQL prikaz moze byt len do (zda sa mi 8kb),
ale nechcem nam zozrat ani 5kb ...,
vytvoril som tabulku s asi 400 stlpcami a nezvladol to,
rovnako ako aj view nad 40 tabulkami po 10 stlpcov.
okrem toho pg_dump je padava aplikacia ...
Podobne som ho testol aj na pocet paralelnych uzivatelov,
ktory na nom naraz robili ... tiez to nebolo bohvie co ...

je asi lepsie pouzit MySQL,
to je aspon ako tak odladene.
V banke nech si kupia Oracle a inak mozes mat transakcie v pazi ....

Inak celkom dobre sa mi javi SyBase SQL,
len to ma jeden problem, ze nemozem zohnat free JDBC drajvre ... :(
nema ich nahodou niekto na disku ? potesili by ....

majte sa;

#md

--

#md