[linux] Kompilacia kernelu 1.2.x na RH6.0

___x kilimaje na alpha.euba.sk
Středa Říjen 13 14:46:41 CEST 1999

Caute

robim si malu  distribuciu, ktora  by mala behat na UMSDOS a 4 MB RAM.
Skusal som to s kernelom 2.0.35 ( 280kB), ale skoncilo to hlaskou kernelu
Warning: Unable to open initial console. Predpokladam, ze to je pre
privelky kernel, pretoze na 8MB masinach to beha.
Preto by som chcel skusit nejaky starsi kernel, ale pri kompilacii mi to
vypisuje errory o znovudeklarovani. Skusil som  aj starsi gcc z RH 5.1
(najstarsi,co mam, tusim 2.7.x).

Nevedel by mi niekto poradit, ako to nejako jednoducho vyriesit? Najlepsie
by boli asi najake flagy pre kompilator, ale neviem ake.

Dakujem za kazdu radu

			Marek