[linux] Netscape pada (4.7)

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Říjen 13 14:46:26 CEST 1999

Ahoj,

On Wed, Oct 13, 1999 at 02:19:56PM +0200, Hrabcak Rado wrote:
> Mal som netscape 4.6, teraz mam 4.7 a stale pri atuentifikaci mi padne
> kompletne cely netscape. Nestane sa to vzdy, ale dosta casto nato aby to
> vadilo. Stretol sa uz niekto s tymto?

Mne sa akosi tiez vobec nepaci.
Nepaci sa mi ani to kliknutie pravym tlacitkom.
Ked nim kliknem na plochu netscape, tak nezobrazi hned menu
(ako <=4.61), ale nic a po pusteni spravi back.
Uz mi to lezie na nervy.

Dalsi problem je, ze mi zrusili klaves ^U,
ktory mazal riadok textu napr. v riadku "location".
Teraz to vypisuje medzeru. :-((

Inak sa mi tiez zda, ze je nejako padavy, aj ked to zatial
dokazat neviem. :-)

			Cau.
					SAL

PS: Uz by som rad prestal pisat taketo pesimisticke maily,
    ale v poslednom case mi nic nechodi.