[linux] A znova Re: Multiuzivatelsky SQL server

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Středa Říjen 13 15:04:58 CEST 1999

Pozor,

pokial si spominam, tak Sybase Adaptive Server pre Linux je sice free, ale
nejake komponenty pre konektivitu nan uz nie. Ak sa veci nezmenili, tak
licencne by to az tak ciste nebolo.

beno

--
Ing. Jan Benadik