[linux] A znova Re: Multiuzivatelsky SQL server

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Středa Říjen 13 15:36:14 CEST 1999

Asi rozputam flame, ale testovanie podobnym sposobom sa mi vidi scestne.
Bez toho, aby som sa vyjadril ku moznostiam a schopnostiam Postgresu - robit taky
velky SQL prikaz ( ak malo byt spravne 5kB a nie 5kb ), rovnako tabulku so 400
stlpcami, ci taky velky view je z hladiska optimalizacie vykonnosti zvratenost na
lubovolnom SQL engine. Robim s Informixom a na velkych projektoch uz peknych par
rokov -  viem, o com hovorim. Pokial teda nie je snaha naprogramovat novy SAP, ci
BaaN ...
Myslim si, ze vsetko v prirode ma svoje miesto. Tiez sa nebudem snazit odviezt 15
ton zeminy na Skodovke ( urcite sa to da ) ...

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.