[linux] emacs & gcc & gdb

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Říjen 13 19:27:01 CEST 1999

Caute.
Nepamatam si presne, ci som sa to uz pytal (asi nie).
Neviete niekto, ako sa da pouzit emacs a gdb a gcc spolu? Je tam vraj
niekde taka moznost, ze sa da kompilovat priamo z emacs-u a debugovat tiez
bez opustenia emacs-u.
Dalej by ma celkom zaujimalo, ako sa da nastavit emacs na pouzivanie 8-bit
kodovania klavesnice, cize aby bral aj diakritiku. Niekde sa to da, ale
netusim, ako sa to nastavuje. joe to robi uplne samozrejme, tak preco by
to emacs nezvladol?
Za odpovede (kladne, poucne) dakujem.

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.