[linux] PostgreSQL/ODBC

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Středa Říjen 13 23:10:22 CEST 1999

adino na atlas.cz wrote:
> Mam na linuxe rozchodeny PSQL server a pripajam sa nanho cez ODBC na win 95 s ACCESS97. Dokazem pripojit externu tabulku ale ke xcem spravit nieco taketo:
> INSERT INTO meno_tabulky VALUES (uidint,'hodnotastr',2hodnotaint) tak mi ACCESS napise ze
> nie je mozne aktualizovat pole uidint. Nevie mi niekto kto s tym robi poradit ze ako na to???

Asi by som najprv skusil uviest aj poradie stlpcov (ak su "values" v
poriadku), tusim to bolo takto nejako:
INSERT INTO meno_tabulky (stlpec1, stlpec2, stlpec3) VALUES
(uidint,'hodnotastr',2hodnotaint)

> Dalsia vec je ze neviem rozchodit ODBC pre stary ACCESS 2
> nerobil to nikto z vas????

Uz som o to asi rok nezavadil, ale predtym som pristupoval k Access2
databazam jednoducho cez aktualnu verziu ODBC. Paradoxne novy Access si
potreboval dvojkovu DB najprv skonvertovat, aby nebola len read-only,
ale engine v ODBC to bolo jedno. Access - pekne h...o.

(A o comze je tato konfera, o Linuxe ??? ;-)

Stefan Petrucha
--
http://www.isnet.sk/petrucha