[linux] Diakritika - ako na to ? + LaTeX

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Říjen 14 16:05:17 CEST 1999

Ahoj,

On Thu, Oct 14, 1999 at 10:23:14AM +0100, Jaroslav Matej wrote:
> Zdravim Vas,
>
> Mam RH 6.0 bez podpory diakritiky. Mozete mi prosim napisat ako to
> spravit, aby mi to fungovalo v Gnome, v Emacs-e a v LaTeX-u ( 2e-verzia
> ?, ...\documentclass ...). Ako sa prepina klavesnica ? Hlavne pri
> editacii suboru pre LaTeX to vyzera tak, ze budem potrebovat aj IBM
> klavesnicu aj slovensku ... co s tym ?
>
> Vdaka za radu. ( Nie som prave najskusenejsi, ale hadam to zvladnem ).

Ak si instaloval RedHat s podporou slovenciny, tak staci
nainstalovat a spustit xreconfig*.rpm.
Najdes ho na rak.isternet.sk/pub/linux/localization/SAL/...

Ak by nieco neslo, tak vid Slovak-HOWTO.

			Cau.
					SAL