[linux] Samba - "logon home" nefunguje

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Pátek Říjen 15 00:40:42 CEST 1999

Ahojte.
=======

Vedel by mi niekto z vas poradit s takymto problemom?

Nakonfiguroval som Sambu 2.0.4b . Chcel som, aby mi ponukala roaming
profile a domace konta. V smb.conf mam taketo riadky:

logon path = \\lin120\profiles\%U
logon home = \\lin120\%U

Ked vsak skusim na Win9x prikaz

net use p: /home

tak mi jednotku p: pripoji k prostriedku \\lin120\profiles\<uzivatel> a
nie k mojmu normalnemu domacemu adresaru na Linuxe. Proste a jasne,
Win9x kasle na to, co je v logon home, a sprava sa vyslovene len podla
logon path, co je samozrejme na dve veci.

Neviem teraz, ci je to vlastnost Wokenic, alebo bug v Sambe, ale nasiel
som spravu v konferencii samba-ntdom este spred roka a pol, kde mal
kolega celkom rovnaky problem, bohuzial, riesenie tam nebolo :(((

Nechcem, aby sa roaming profily ukladali priamo do uzivatelskych kont
(potom by bol problem vyrieseny), lebo sa v dokumentacii od Samby
vyslovne pise, ze logon path by nemala obsahovat komponenty prostriedku
[homes].

Stretol sa niekto uz s tymto problemom? Co s tym?

Som vdacny za kazdu radu.

Vsetko dobre praje
Peto Paluch
* Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
* mobil: +905 16 44 32 , domov: +421 826 421 2542              *