[linux] linka zafloodovana asi sendmailom

Peter Ronai webmaster na bicba.sk
Pátek Říjen 15 11:35:27 CEST 1999

mam RH 6.0 s updateami
server sluzi ako dievca pre vsetko tj mail, web, router dns a fileserver

celkovo traffic nie je prehnany ale je na nom cez 20 domen
linka je 128 k, uzivatelov je okolo 40

moj problem spociva v tom ze mi nieco flooduje linku
tam kde byva za normalu ping okolo 25-30 ms je takto 120-5800ms
je to ale skokovite, chvilu tak a chvilu dobre
ked som vypol na chvilu sendmail tak to prestalo
neviete niekto ci sa neda v sendmaili nastavit nejaky timeout alebo
nieco podobne? skratka aby bol pokoj na dusi a na linke...

dik

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |