[linux] Upgrade na RH 6.0

behan samsoft na bigfoot.com
Pátek Říjen 15 20:02:59 CEST 1999

Niekto menom Cecetka.Robert na zsr.sk napísal:
> Cauko vospolok
>
> Nevedeli by ste mi poradit preco mi po zmene na RH 6.0 prestal fungovat
> Telnet, Ftp aj posta.
> Pri konekcii cez telnet na server, ktory ma cislo 10.192.13.1 mi vypise:
>
> Unable to connect to remote host: Conection refused.
>
> Dik Bobo
>
> Ing. Róbert Čečetka ŽSR DNP - Košice
> Tel. želez.: 910 5444
> Tel.: 095 613 5444
> Mobil: 0905 271 222
> Mail Internet: Cecetka.Robert na zsr.sk
> Mail Intranet: cecetka na dnp.zsr.sk

Vo vseobecnosti: toto hlasenie vracia server vtedy ak dana sluzba nie je
spustena alebo nepocuva.

 No aj ked je tento problem opisany nadmieru vseobecne, myslim ze
problemom je, ze nie je spusteny inetd demon (prikaz inetd ako root) a aby sa
spustal vzdy po spusteni je dobre zaskrtnut volbu inet v programe ntsysv alebo
podobnom. (Pravdaze predpokladam ze inetd demon je nainstalovany ;-)
MOZNOST 2:    (co je vsak nepravdepodobne pretoze
po instalacii je nakonfigurovany tak akurat)
nie je telnet,ftp... zadefinovane v /etc/inetd.conf (riadky zacinajuce telnet,
pop3,ftp ...  vid man inetd.conf)

Inac ma nic nenapada ;-)
--

    " They said I need Windows 95 or better, so I've installed Linux "

    Samuel Behan
    student 1. rocnika
    Fakulty riadenia a informatiky ZU Zilina
    clen SKLUGu ( http://www.sklug.sk )
    Email: samsoft na bigfoot.com