[linux] driver pre okipage 4w plus

Lubor Kacian kacian na pobox.sk
Sobota Říjen 16 21:41:45 CEST 1999

Hello Matus,

Tuesday, October 12, 1999, 10:58:48 PM, you wrote:

> [...]

Nieco mam, ale nepodarilo sa mi to rozchodit.
Ak pockas do pondelka (mam to v praci, tak ti to sendnem.
Je k tomu aj zdrojak, skusal som kadeco, raz mi dokonca okina
vytlacila celu stranku s grafikou, ale inac vzdy len asi 1cm stranky
a koniec.
Neviem preco, a nemam cas sa v tych zdrojakoch vrtat.
Ale hodilo by sa mi to, keby to makalo.

Best regards,
 Lubor                            mailto:kacian na pobox.sk