[linux] driver pre okipage 4w plus

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Říjen 17 00:15:13 CEST 1999

No to sme sa nerozumeli (alebo skor som to ja zle napisal), ja totiz nemam
presne tu okinu, len inu GDI tlaciaren (tusim nejaky Star, alebo co), tak mi
to asi nepomoze, alebo ano? Ale poslat mi to mozes, ak to nema prilis vela,
pozrieme uvidime. Minimalne ma zaujima ako vyzera taka komunikacia
s GDI tlaciarnou, uz som totiz vazne uvazoval o tom ze sa s tym pohram,
akurat som stroskotal na nedostatku dokumentacie.

V kazdom pripade dakujem za pomoc.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com