[linux] Apache + PHP3 + MySQL

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Pondělí Říjen 18 07:27:15 CEST 1999

Cauko

Co sa tyka Apache ja pouzivam momentalne verziu 1.3.6. Stiahnes si ju z
www.apache.org .
PHP som pouzil z CD verzia 3.0.10. Ak mas CD RH 6.0 od SkLUG-u , tak ho tam
najdes.
Mal som prolemy s kompilaciuo PHP4.0 Beta2, ale niektorym to funguje OK.
Inac na adrese www.php.net .
Ak nemas CD RH 6.0 od SkLUG-u tak mi posli postu na cecetka na zsr.sk a ja Ti
ten balik poslem.

Ak sa Ti to podari vsetko prekompilovat, otestovat a nainstalovat nezabudni
v subore httpd.conf pridat riadok:
AddType application/x-httpd-php3 .php

Ci Ti vobec funguje otestujes prgramcekom info.php, ktory obsahuje:
<?
 PhpInfo();
?>

Ak si dosiel az sem si celkom dobry frajer. Konekt na MySQL urobis tymto
vzorovym programcekom select.php .
<?
        $spojenie=mysql_Connect("localhost","cecetka","");
        $databaza=mysql_select_db("c_stanic");
        $vyber=mysql_query("select * from nazov");
        $pocet=mysql_NumRows("$vyber");

        echo "SPOJENIE=$spojenie VYBER=$vyber DATABAZA=$databaza<br>";
        echo "Tabulka obsahuje $pocet zaznamov.<br>";

        while($riadok=mysql_fetch_array($vyber))
        echo $riadok["stanica"]." ".$riadok["new_code"]."<br>";

        mysql_Close();
?>

To je asi tak vsetko.

Robert